Termenul de garanție al produselor este cel dat de catre producator. Va rugam sa păstrați factura de achiziție, pentru eventuale reclamații privind lipsa de conformitate a produsului. Pentru orice reclamație, vă rugăm să ne trimiteți o sesizare în scris. In cazul neconformității produsului, consumatorul are dreptul de a solicita repararea produsului, înlocuirea acestuia sau, după caz, restituirea contravalorii aferente produsului. În cazul unei reclamații, vanzatorul poate repara produsul, înlocui cu unul identic sau, dacă acesta nu este disponibil în stoc, cu un alt produs, cu posibilitatea plății sau restituirii unei diferențe de preț. Daca vanzatorul constată că produsul nu poate fi reparat, va proceda la înlocuirea acestuia. În cazul în care produsul nu este disponibil iar consumatorul nu dorește înlocuirea produsului defect cu un alt produs, vanzatorul va rambursa consumatorului contravaloarea produsului, în termen de maxim 30 zile calendaristice de la data primirii reclamației scrise și a produsului în cauză.
Deteriorările produselor care nu au fost aduse la cunoștința vanzatorului în momentul recepționării produsului de către consumator, în vederea acordării garanției, nu sunt acoperite de garanție. Intervențiile neautorizate asupra produsului, nerespectarea instrucțiunilor precum și utilizarea acestuia în alte condiții decât cele pentru care a fost conceput conduce la anularea garanției.
In perioada sărbătorilor de Paste, de iarna, a evenimentului Black Friday, precum si pe toata durata altor campanii ale companiei, procesarea unei comenzi precum si livrarea acesteia poate dura intre 7-10 zile lucrătoare.